Інформаційна сторінка

Булави Крайової булавної

Уладу Пластунів Сеніорів Пласту НСОУ

СКОБ!
Дорогі подруги й друзі! Вітаємо вас на інформаційній сторінці Булави Крайової Булавної УПС. Сторінка створена, щоб уладові курені, осередки праці й сеніори самітники мали змогу оперативно отримувати інформацію про життя Уладу й усі актуальні справи. Маємо надію, що завдяки вам, особливо після 11 з`їзду УПС, тут ніколи не бракуватиме цікавої та корисної інформації й наперед щиро дякуємо всім, хто долучиться до наповнення сторінки.

середу, 15 червня 2011 р.

Як я став Булавним УПС

СКОБ!По просьбі Булавної УПС подруги Галини продовжую нариси
про наших героїчних Сеніорів.
друг Тато
ЯК Я СТАВ БУЛАВНИМ УПС.
На момент виборів я виконував цілу низку обов’язків, а саме: Зв’язковий 13- го Куреня УПЮ, Гніздовий 15-го Гнізда УПН, початок відбудови табору-музею Сокіл. Тому я менше всього планував діяльність у Булаві УПС. На момент голосування мені опонували: В’ячеслав Стебницький та Богдан Генега. Тому я розцінював свої шанси як нульові. До виборів мені доводилося спілкуватися з багатьма львівськими сеніорами при різних Пластових обставинах. Всупереч моїм сподіванням, я отримав переконливу перемогу. Мені навіть не довелось «вишукувати» членів Булави. Працювалося мені легко та просто. Кворум був завжди. Не пропустив жодного засідання КПС. Випустив та розіслав 12 чисел «Вісник Сеніорату». Перевів 2 сеніорських табори на Соколі «Сеніорські Проблеми-1(2)»

Немає коментарів: