Інформаційна сторінка

Булави Крайової булавної

Уладу Пластунів Сеніорів Пласту НСОУ

СКОБ!
Дорогі подруги й друзі! Вітаємо вас на інформаційній сторінці Булави Крайової Булавної УПС. Сторінка створена, щоб уладові курені, осередки праці й сеніори самітники мали змогу оперативно отримувати інформацію про життя Уладу й усі актуальні справи. Маємо надію, що завдяки вам, особливо після 11 з`їзду УПС, тут ніколи не бракуватиме цікавої та корисної інформації й наперед щиро дякуємо всім, хто долучиться до наповнення сторінки.

середу, 15 червня 2011 р.

Друг Тато пише

СКОБ!
Шановні Друзі!
Я тривалий час веду цілий ряд розсилок для УПН, УСП, УПС, що відповідає моїй поточній діяльності. Усі матеріали, що є в цих розсилках до Ваших послуг. Я співпрацюю з Пластунами станиці Тернопіль, округи Тернопіль та з сеніорами Куреня ЦМ як Курінний 44-го Куреня УПС. Як бувший гніздовий гн.15УПН цікавлюся Пташатами(в мене 6 онуків) та новацтвом станиці. Як Зв’язковий 13- го Куреня УПЮ зацікавлений діяльністю цього Куреня. Для них випустив понад 10 чисел часопису "Характерник" з тим щоб відтворити 20-літню історію цього Куреня. Для Куреня ЦМ випущено понад 30 чисел часопису "Похилена Шафа". Це спонукало Курінь написати Альманах, котрий плануємо випустити до 09.07.2011. Саме тоді на Соколі відбудеться Ювілейне святкування 20-ліття Куреня. Друг Юрій Леськів готує книжку про патрона нашого Куреня Івана Чмолу, я йому відправив значну підбірку матеріалів, котру мені вдалося зібрати за 20 років.
Друг Тато, ЦМ

Немає коментарів: