Інформаційна сторінка

Булави Крайової булавної

Уладу Пластунів Сеніорів Пласту НСОУ

СКОБ!
Дорогі подруги й друзі! Вітаємо вас на інформаційній сторінці Булави Крайової Булавної УПС. Сторінка створена, щоб уладові курені, осередки праці й сеніори самітники мали змогу оперативно отримувати інформацію про життя Уладу й усі актуальні справи. Маємо надію, що завдяки вам, особливо після 11 з`їзду УПС, тут ніколи не бракуватиме цікавої та корисної інформації й наперед щиро дякуємо всім, хто долучиться до наповнення сторінки.

середу, 29 грудня 2010 р.

Вифлиємський Вогонь Миру


О 12-й годині дня 25 грудня 2010 р.Б. на Володимирській гірці біля пам'ятника Святому Володимиру в Києві зібралися пластуни та пластунки, щоб урочисто передати Вифлиємський вогонь миру представникам Українських Церков.

Похмурий грудневий день став світлішим, коли юнацькі курені й гуртки станиць Києва та Вишгорода заспівали про «вогонь надії, вогонь добра…».

З ними поруч був з десяток старших пластунів і пластових сеньйорів, серед яких пл. сен. Сергій Прудко (ДК, ст. Вишгород), пл. сен. Мирон Спольський (ВБ, ст. Київ), пл. сен. Юрко Житлов (ст. Кремінне, Луганська обл.), пл. сен. Віктор Зражевський (ХМ, ст. Київ).

Провадив заходом комендант, він же київський станичний ст. пл. Богдан Пацкань, а бунчужним був пл. скоб Андрій Лузан.

В урочистих заходах взяли участь представники Українських Церков – протоієрей Димитрій Присяжний (УАПЦ, м. Боярка), парох Собору Вишгородської Богородиці митрофорний протоієрей Сергій Прудко (УГКЦ, м. Вишгород), ігумен Михайлівського Золотоверхого монастиря ієромонах Лаврентій Живчик (УПЦ КП, м. Київ); представниця громадської організації «Центр розвитку суспільства» Ольга Сокальська, а також представник молодіжної організації «Скаути Києва».


На подію прибули також журналісти «5-го» телеканалу, 24-го, Першого національного та ICTV.

Підготував Віктор Зражевський

1 коментар:

Unknown сказав...

Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.