Інформаційна сторінка

Булави Крайової булавної

Уладу Пластунів Сеніорів Пласту НСОУ

СКОБ!
Дорогі подруги й друзі! Вітаємо вас на інформаційній сторінці Булави Крайової Булавної УПС. Сторінка створена, щоб уладові курені, осередки праці й сеніори самітники мали змогу оперативно отримувати інформацію про життя Уладу й усі актуальні справи. Маємо надію, що завдяки вам, особливо після 11 з`їзду УПС, тут ніколи не бракуватиме цікавої та корисної інформації й наперед щиро дякуємо всім, хто долучиться до наповнення сторінки.

понеділок, 26 квітня 2010 р.

Іменування Начального пластуна Любомира Романківа


СКОБ!
Чомусь тільки сьогодні спало на думку поставити в блог цю фотографію, та й то - не від нашого власного кореспондента, а позичену на plast.org.ua
Маю надію, що хтось із друзів чи подруг, хто був у Львові в ці знаменні дні, напише кілька слів про те, як воно відбувалось. Тим часом вітаємо друга Любомира й бажаємо йому несхибно простувати до мети, окресленої його славними попередниками.
Скок, ДК

1 коментар:

Unknown сказав...

Я настільки вдячна Elegantloanfirm за те, що допомогла мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз є власною справою, яку я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я настільки вдячний вам, містер Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.